tirsdag 9. desember 2008

Fagforeningspillet kommer 15. desember!


Jeg er så utrolig glad for at det kommer et helt eget brettspill som dreier seg om fagbevegelsen. Har bestilt meg et eget spill og klarer nesten ikke vente! Har gitt beskjed til familie og venner at dette blir julas høydepunkt i år, og har da fått blanda tilbakemeldinger... For det er visst ikke alle som deler min iver og engasjement for fagbevegelsen. Noe som jo så klart er helt uforståelig for meg. Jeg er jo fagforeningsnerd og stolt av det!!


Men jeg ser frem til å spille hele jula igjennom med alle jeg møte på min vei. Dette er jo en genial måte å lære mer om ideologien vår på. Så se frem til besøk fra kamphøna i jula med fagforeningsspillet under armen!


Spillet kan bestilles og jeg oppfordrer alle til å kjøpe det:

Uansett hvor i landet du bor kan du allerede nå bestille det portofritt tilsendt fra Gyldendal med en gang spillet er kommet:- per e-post: kundeservice@gyldendal.no- telefon: 23 32 76 61- nettbutikk: http://arbeidsliv.tiden.no/cgi-bin/arbeidsliv.storefront/NO/Product/144801

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar